Bumerang - Yazarkafe

22 Ocak 2015 Perşembe

Bir içim Gözlerin

Yazarken şu satırları gözlerin karşımda
Damlasada yaşlar ne çare sen aklımda
Yanımda olsan kötü mü olurdu diye isyan etmiyorum
Bİliyorsun ben haylazlık ta etmiyorum.

Senle olan herşeyim senindir
Senle olmayan hiçbirşeyim yok zaten.
Kaldırımlar, şehirler, topraklar.
Hepsi boş bu kokun yokken

Cicek dalında acacakmış
Açsın seni anlatamaz ki bana
Gül dalında güzel kokarmış
Senin kadar olamaz
Sen benimle aşksın
Sen müstakbel karımsın :)

Satırları yazarken duyu doluydum aslında
Fakat yine slayta baktım sen vardın karşımda
Resim deyip geçemiyorum Çünkü
O bile çarpıntı yapıyor bana
Senle var oluşumun şerefine
Bir kadeh daha alıyorum sıktığın parfüm kokusundan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ziyaretçi Not Defteri

Ziyaretçi Defteri yükleniyor...