Bumerang - Yazarkafe

22 Aralık 2014 Pazartesi

Yılbaşı Kıyafet Kombini

Merhabalar. Yeni yılın gelme sebebiyle her yer cıvıl cıvıl olurken, bir çok blogger da yılbaşı kombinleri hazırlıyor. Genel de bu kombinler bayanlara yönelik olduğu için biz erkekler pek yararlanmamış oluyoruz. Şimdi size katılacağım bir yılbaşı partisi için hazırladığım kombini paylaşacağım. Bu kombini www.bumarkamoda.com da yer alan ürünler ile yaptım. Zevkler farklı olabileceği için bu linke tıklayarak kendinize özgü bir kombin yaratabilirsiniz.

Bayan arkadaşlarımın da incelemesini tavsiye ediyorum. Eşinize , sevgilinize ya da babanıza bir hediye almak isteyebilirsiniz bu yeni yıl da ?

Öncelikle bu takımı seçtim. O gece yanımda bulunacak kişiyle beraber bir uyum içinde olmak istedim. Erkeklerin tercih etmesi gerektiğini düşündüğüm bir tarz. 

 
www.bumarkamoda.com Bu takım için birkaç ayakkabı gözüme kestirsem de en çok bunu beğendim.
www.bumarkamoda.com Bizler de aksesuar severiz. Özellikle de saatleri ? Bu kombin için seçtiğim saat ise şu:
Saat için şu linke tıklayabilirsiniz: www.bumarkamoda.com Sizler de bu kombini beğendiyseniz www.bumarkamoda.com/ sitesine bir bakın. Eğer beğenmediyseniz de kendi kombinizi yaratmanızı tavsiye ederim. Uygun fiyatlı çok geniş bir ürün yelpazesine sahip bu siteyi ben çok beğendim. Sevgiler

1 yorum:

Ziyaretçi Not Defteri

Ziyaretçi Defteri yükleniyor...